Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

Πολύχρωμες ζωγραφιές.



Πολύχρωμες ζωγραφιές

Ένα ποτήρι έρωτα γλυκιά μου με κερνάς
τον κόσμο μου κι’ απόψε κυβερνάς
σύννεφα μέθης στη πεδιάδα του μυαλού
απαλές αρμονίες απ’ τη κιθάρα του τόξου τ’ ουρανού.

Ερωτικές επαναστάσεις στη ψυχή μου αλαλάζουν
τα άλικα φιλιά σου στο στόμα μου καλπάζουν
σφιχταγκαλιάσματα χορός των παραισθήσεων
ανείπωτη κραιπάλη των αισθήσεων.

Χορός της έκτασης σκιρτήματα αδάμαστα
παιχνίδια της καρδιάς ανάκουστα
των ανθισμένων φεγγαριών λουλούδια
ουρανόπεμπτα των αστεριών τραγούδια.

Στα κύματα του κορμιού σου, χρυσές ανταύγειες παιχνιδίζουν
την κάψα του πόθου, δροσοσταλιές τ’ αυγερινού ποτίζουν
μάτια πετράδια πολύτιμα του πυρετού της νύχτας που σαλεύουν
των αρωμάτων τα φιλιά, ανάσες της αυγής που αναδεύουν.

Πολύχρωμες ζωγραφιές προέλαση της ευτυχίας
μελίρρυτα μήλα της εδέμ κλεμμένης αμαρτίας
αλάβαστρο άληστο κορμί ξημέρωμα των αναμνήσεων
γλυκιά μου Αφροδίτη των θεών
της ομορφιάς η πεμπτουσία των αισθήσεων.

Δημοσιεύτηκε στο F.kithara.gr στις 16/4/2οο6