Κυριακή 15 Μαρτίου 2009

Εγώ εσένα αγαπώ.



Εγώ εσένα αγαπώ.

Κάποτε μάτια μου θυμήσου, μ’ αγαπούσες
με τα φιλιά μου έλεγες μεθούσες
δεν ήταν όμως η αλήθεια
μιάς νύχτας ήσουν παραμύθια
πως μου ζητούσες λίγα ψίχουλα ξεχνάς
μα εγώ εσένα αγαπώ
κι’ ας σε μισώ κι’ ας με πονάς.

Έγινες κόλαση φωτιά που καίει
το λάθος το μεγάλο μου ο κόσμος λέει
της μέδουσας ανάσα είσαι με παγώνεις
μα εγώ εσένα αγαπώ
κι’ ας σε μισώ κι’ ας με πληγώνεις.

Ένα σφηνάκι της βραδιάς σου είμαι που με πίνεις
εν’ αποτσίγαρο στα πόδια σου με σβήνεις
στα ζάρια για το πείσμα σου με παίζεις
μα εγώ εσένα αγαπώ
κι’ ας σε μισώ κι’ ας με παιδεύεις.

Τι κι’ αν περνάει ο καιρός τα χρόνια
τα όνειρα μου κι’ αν γεμίζεις χιόνια
σ’ έχω ακόμα στης καρδιάς το βάθος
εγώ εσένα αγαπώ
δε σε μισώ κι’ ας είναι λάθος.


Δημοσιεύτηκε στο . kithara.gr